Job 10 van 17


Report this listing

Solliciteren



medewerker BI (100%) - percentage bespreekbaar


Functie

Het team BI ondersteunt het management door het verzamelen, analyseren, interpreteren en rapporteren van kwantitatieve en kwalitatieve data m.b.t. de kernprocessen van de hogeschool. Het team draagt daarmee bij aan de (strategische) besluitvorming, onderwijs- en organisatie-effectiviteit, kwaliteitsopvolging en risicomanagement.

Als analist business intelligence verzamel, verwerk en ontsluit je de beschikbare data, zodat de besluitvorming en de werking van de hogeschool (op niveau van directie, units en opleidingen, diensten) efficiënter en meer data-geïnformeerd kan verlopen en de hogeschool haar strategische keuzes kan waarmaken.

Inhoud van de opdracht:

  • Aanvankelijk neem je vooral een ondersteunende rol op bij het verzamelen en verwerken van allerlei data over onderwijs- en andere processen, bijvoorbeeld de verwerking van bevragingen, in het bijzonder de OPO-evaluatie, en het bij elkaar brengen en rapporteren van resultaten in heldere overzichten, rapporten en presentaties voor opleidingen en diensten.
  • Naarmate je meer thuis bent geraakt in de verschillende processen en tools kan je actiever ingezet worden en groeien in een rol van databeheerder en -analist.
  • Je beantwoordt vragen van leidinggevenden, coördinatoren, beleidsmedewerkers, studenten… en verwijs je hen zo nodig goed door.

Profiel en ervaring

  • Je kan vooral aantonen dat je affiniteit hebt met het omgaan met en beheren van uiteenlopende soorten data en data-tools.
  • Je bent sterk IT-vaardig, hebt basiskennis van MS Excel en kan je snel inwerken in nieuwe tools (zoals surveysoftware of dashboardingsoftware zoals Power BI) en procedures.

Competenties

  • Aandacht voor details/accuraatheid: Consistent en effectief kunnen omgaan met Je maakt geen of zeer weinig fouten en levert, na een finale review, op wat vereist is
  • Communicatieve vaardigheden: Je ontvangt en verwerkt informatie van anderen en communiceert jouw gedachten en gevoelens met gemak en professionaliteit. Als luistervaardigheid is het belangrijk om echt open te staan voor de boodschap van mensen.
  • Klantgerichtheid: De wensen en behoeften van de klant onderzoeken en hiernaar handelen, rekening houdend met de kosten en baten voor de eigen organisatie.
  • Ondernemerschap: Kansen en mogelijkheden signaleren voor bestaande en nieuwe diensten en producten; daar vervolgens naar handelen.
  • Planning & organisatie: Doelen en prioriteiten bepalen en benodigde acties, tijd en middelen aangeven om deze doelen te verwezenlijken.
  • Probleemanalyse: Problemen signaleren, belangrijke informatie herkennen, relevante gegevens zoeken en hiertussen verbanden leggen; mogelijke oorzaken van problemen zien.
  • Resultaatgerichtheid: Concrete en gerichte acties ondernemen om doelstellingen te behalen of te overstijgen.

Aanbod

  • Een tewerkstelling voor 100% als contractueel administratief medewerker (percentage te bespreken).
  • Je start zo snel mogelijk
  • Barema: afhakelijk van diploma en ervaring
  • Plaats van tewerkstelling: De dienst BI werkt nu vooral vanuit campus Mechelen en dit in combinatie met thuiswerk. De aanwezigheid over de hoofdcampussen (Geel of Mechelen) zal binnen het nieuwe team besproken worden

Meer informatie kan je bekomen bij seppe.vangils@thomasmore.be en laurie.peeters@thomasmore.be (inhoud) of kurt.demeester@thomasmore.be (statuut).

Solliciteren (online met CV en motivatiebrief) kan tot en met 14 april 2024.

Jouw profiel

-
  • Verzamelde informatie controleren en verwerken of doorsturen

Aanbod

-

Solliciteren